HAKKIMDA

Posted by Ufuk Kara on 19:31 with No comments

Merhabalar, 

İsmim Ufuk Kara. 1982 İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi doğduğum şehir olan İstanbul' da bitirdim. Yüksek öğrenimimi 2001 - 2005 yılları arasında Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme bölümünü bitirerek tamamladım. 

2007 yılından itibaren Letonya' nın başkenti Riga' da yaşamaya başladım.  Küçük yaşlardan itibaren farklı iş alanlarında çalışmış olmanın getirdiği birikim ve yurtdışında yeni yaşamaya başlamış olmanın vermiş olduğu heyecan ile birlikte  yurtdışı kariyerime  turizm sektörüyle başladım. Bu başlangıç ve işimin gerekleri sayesinde tek bildiğim yabancı dil olan İngilizce' nin yanına Letonya' nın resmi dili olan Letonca ve burada en yaygın konuşulan ikinci dil olan Rusça' yı da eklemiş oldum. Letonya' nın bana sunmuş olduğu yabancı dil armağanlarını benimseyerek zamanla kariyerime yeminli tercümanlık vasfınıda ekledim. Artık Türkçe, İngilizce, Letonca ve Rusça dilleri arasında noter onaylı resmi evrak veya sözlü tercüme yapabilme yeterliliğine sahibim. Bu yeteneğim sayesinde bulunduğum ortamların açtığı onlarca kapı ve elde ettiğim çeşitli bilgiler sayesinde Letonya' yı gerek keyfi, gerekse ticari amaçlı ziyaret eden ve Letonya gibi yabancı bir ülkeyi ziyaret eden bir Türk vatandaşının en çok ihtiyaç duyacağı bilgi ve güven kaynağına dönüşüverdim. Evet artık Letonya ve Baltık ülkelerini ziyaret eden Türk vatandaşları ve bu ülkelerle ticaret yapan Türk işadamları için hem profesyonel turist rehberliği, hem tercümanlık hemde danışmanlık hizmetleri sunuyorum.

Bu blogu açmamdaki ana hedefim Letonya ve Baltık ülkelerine dair merak edilen önemli konular hakkında doğru bilgileri okuyucularımla paylaşıp, yüksek kaliteli hizmet anlayışıyla en iyi çözümleri sunarak olası müşterilerim için en güvenilir adres olmaktır.

Saygılarımla

Ufuk Kara

+371 22302776
ufuklatvia@gmail.com